Antwoorden op vaak gestelde vragen
Bestellingen en verzending
Uw bestelling wordt binnen 2-3 werkdagen verzonden en wordt op de meeste locaties binnen 10-20 dagen geleverd.
U kunt een account aanmaken wanneer u uitcheckt. Klik gewoon op Mijn account aanmaken tijdens het betaalproces.
U kunt ons het nieuwe leveringsadres per e-mail meedelen.
Let op: u kunt uw afleveradres alleen wijzigen als uw product niet is verzonden.
U kunt uw bestelling volgen op de pagina “Bestelling volgen” zodra uw bestelling is verzonden.
Nee, wij heffen geen belasting op een product.
Het hangt af van de grootte van het pakket. Meestal versturen wij artikelen in één pakket, maar dit is geen vaste regel.
Als u een artikel wilt ruilen
Retourneren en ruilen
Wij hebben een retour- en terugbetalingsbeleid. Lees ze hier.
Als u door onze fout een verkeerd artikel hebt ontvangen, geven wij u uw geld terug.
Als u echter het verkeerde product hebt besteld, kunt u dit annuleren totdat het wordt verzonden. Na verzending wordt u 50% van het bedrag voor het nieuwe product in rekening gebracht.
Door de lange afstand kan het zijn dat uw pakket een beetje verkruimeld of beschadigd aankomt in onze container.
Maar als het belangrijkste product is beschadigd, stuur ons dan de foto van het product, we zullen proberen om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Als uw product u niet bevalt of als u het verkeerde product hebt ontvangen, moet u het opsturen naar ons klantentevredenheidsteam.
Voor meer details kunt u ons een e-mail sturen.
U kunt ons mailen op [email protected] of contact met ons opnemen via Facebook.
Als u een onjuist adres hebt opgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op om het afleveradres te wijzigen.
Zodra de bestelling is verzonden, kunnen wij het afleveradres niet meer voor u wijzigen.
Ja, u kunt een bestelling annuleren totdat deze is verzonden.
Ja, neem gewoon contact met ons op met de link van het product dat we voor u zullen voorbestellen.