Hoe werkt ons retour- en restitutiebeleid?
Hallo beste schilders, wij hebben een klantvriendelijk retour- en terugbetalingsbeleid. Wij proberen altijd om onze klanten gelukkig te maken. Gelieve een kijkje te nemen op ons beleid alvorens een aankoop te doen.
Als u niet 100% tevreden bent met het product en u heeft een echt probleem, kunt u het product retourneren, het geld terug krijgen, of we sturen een vervangend product naar u op.
Het product dat u terugstuurt moet in dezelfde staat verkeren als waarin het aan u geleverd is.
Wij accepteren retourzendingen in de volgende gevallen
- We hebben u een verkeerd artikel gestuurd
- Het product dat u ontvangen heeft is volledig beschadigd en kan niet gebruikt worden
- U bent niet tevreden over de kwaliteit*
In deze gevallen accepteren wij wel retourzendingen
- Aangepaste schilderijen
- U bestelt een verkeerd artikel
- Uw schilderij is gedeeltelijk en volledig voltooid
Hoe kan ik een retourzending aanvragen?
Als u van plan bent om een product te retourneren en uw geld terug te krijgen, moet u ons de onderstaande gegevens e-mailen.
Uw bestelnummer
E-mail adres gebruikt tijdens de aankoop
Uw naam
Reden voor retourzending
Onze klantenservice zal binnen 24 uur contact met u opnemen.
Houdt u er rekening mee dat de klant verantwoordelijk is voor de kosten van de retourzending.
U kunt altijd contact met ons opnemen voor elke soort vraag. Stuur ons een e-mail op [email protected]
*Wij kunnen u om meer details vragen om er zeker van te zijn dat uw reden echt is. U kunt gevraagd worden om een foto van het product om er zeker van te zijn dat u voor terugbetaling in aanmerking komt.